Page content

Hoe organiseer je een healthy Knalfuif?

Hoe organiseer je een healthy Knalfuif?

Healthy knalfuif 1 Healthy knalfuif 2

 

 

 

 

 

Vaak is het erg moeilijk om een fuif te organiseren of om ernaar toe te gaan. Vaak hoor ik dat mensen er tegen op zien en smoesjes verzinnen om niet te gaan . Maar als er op een gegeven moment geen smoezen meer te verzinnen zijn dan wordt het tijd om te knallen . Onderstaand een aantal adviezen want eten, drinken en gezelligheid zijn voor de meeste van ons onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Maar met gezonde alternatieven hoeft het echt niet minder leuk te zijn. Onderstaand heb ik beschreven hoe jij die knalfuif kan gaan organiseren.

Zorg in ieder geval voor voldoende variatie voor je gasten en maak voor jezelf bewuste keuzes.

Let’s party

Verjaardag? Diploma behaald ? Menig feestje begint met koffie en gebak. Genieten natuurlijk, maar die calorieën tikken wel aan.
Tip: kies in plaats van appeltaart of schuimgebak voor een mooie schaal met kleine slagroomsoesjes en/of suikervrije muffins. Net zo feestelijk en je hebt er veel minder last van.

Vette hap
Je kunt natuurlijk een zak borrelnoten opentrekken. Maar je kunt ook bakjes met reepjes paprika, cherrytomaatjes en komkommer maken. Eventueel met een dipsausje (op yoghurtbasis) of humus erbij. Die snacks bevatten allemaal minder dan 100 kilocalorieën.

Comment Section

0 reacties op “Hoe organiseer je een healthy Knalfuif?

Plaats een reactie


*


Klik gerust eens door onze categorieën heen: